Studia Podyplomowe
Digital i AI Marketing
Kandydaci na Studia Podyplomowe „Digital i AI Marketing” muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wymaganych opłat.
Studia realizowane będą w trybie zdalnym (Ms Teams), poza pierwszym zjazdem, który odbędzie się w dniach 22 – 23 listopada 2025 roku stacjonarnie na Kampusie SGGW w Warszawie.
W celu dokonania zapisu na studia należy kliknąć w poniższy przycisk, który przekieruje Państwa do systemu Internetowej Rekrutacji Kandydata (IRK). Zalecamy zaponanie się z intrukcją do zapisów w systemie IRK – POBIERZ
KOSZT STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Opłata za studia podyplomowe wynosi 6 800 zł przy płatności jednorazowej lub płatne w dwóch ratach semestralnych po 3 500 zł.
FAKTURY
WAŻNE: Jeżeli porzebują Państwo faktury to w pierwszej kolejności koniecznie należy ustalić ze swoim Działem Księgowym jak ma dana faktura wyglądać, w szczególności kto powinien być NABYWCĄ, a kto PŁATNIKIEM. Po ustaleniu tych niezbędnych informacji proszę postępować zgodnie z poniżej umieszczonymi wytycznymi.
I. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest SŁUCHACZ (PŁATNIKIEM może być zarówno SŁUCHACZ jak i FIRMA)
1) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy
Sekretariatu: spmarketing@sggw.edu.pl.. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).
2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: spmarketing@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).
II. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest INSTYTUCJA/FIRMA (PŁATNIKIEM MOŻE BYĆ TYLKO FIRMA)
Warunkiem jest podpisanie umowy trójstronnej w momencie rozpoczęcia studiów (wzór). FV zostanie wystawiona po przesłaniu wypełnionego podania.
3) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY (NABYWCA I PŁATNIK – FRIMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spmarketing@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz). Faktura może zostać wystawiona najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca od momentu dokonania wpłaty.
4) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie Faktury PRO FORMA(NABYWCA I PŁATNIK – FIRMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spmarketing@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).