Przejdź do treści
  • IRK
  • Sylabus SGGW
  • E-HMS
  • Intranet
  • E-SGGW
  • PROJEKTY
  • Cele zrównoważonego rozwoju
  • HR Excellence in Research
  • The Euroleague for Life Sciences (ELLS)
  • Sojusz UNIgreen
  • Poland. Expo2025.Osaka.Kansai
  • pl
Logo SGGWspmarketing
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
  • Strona główna
  • Kontakt
  • Lokalizacja
  • pl
    Tłumacz języka migowego
    • pl
      • Strona główna
      • Kontakt
      • Lokalizacja

      Studia Podyplomowe

      „Digital i AI Marketing”

      SGGW Witryn / Home / Świadectwa i certyfikaty
      Studia Podyplomowe „Digital i AI Marketing”

      Dowiedz się więcej:
      • Strona główna
      • Program Studiów
      • Warunki rekrutacji
      • Harmonogram zjazdów
      • Akty prawne
      • Świadectwo
      • Kontakt
      • Inne nasze Studia

       

      Absolwent po ukończeniu studiów podyplomowych otrzymuje:

      Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z Uchwałą Nr 25 – 2024/2025 Senatu Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Uchwała nr 25 w sprawie świadectw + wzór świadectwa z dnia 28 października 2024 r. w sprawie zatwierdzenia wzoru świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Pobierz 

      Słuchacze otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych po spełnieniu następujących warunków: 

      1. ukończą studia z pozytywnym wynikiem, to znaczy uzyskają z każdego przedmiotu przewidzianego programem studiów, co najmniej ocenę dostateczną – każdy przedmiot kończy się zaliczeniem na ocenę w postaci testu jednokrotnego wyboru; 
      2. złożą pracę projektową wskazaną w programie studiów – praca projektowa ma charakter przekrojowego zadania problemowego i odnosi się merytorycznie do wszystkich przedmiotów realizowanych podczas studiów. Praca projektowa ma być inspiracją do własnych analiz i rozważań opartych o realnie istniejące instytucje w zakresie przekazanej podczas studiów wiedzy i umiejętności praktycznych. Szczegóły dotyczące zakresu merytorycznego pracy projektowej zostaną przekazane Słuchaczom podczas I zjazdu. Pracę projektową należy przesłać do Sekretariatu Studiów przed końcem semestru II; 
      3. wypełnią Test Kompetencji Społecznych – polega na subiektywnej ocenie swoich kompetencji społecznych w skali od 1 do 5 i jest przeprowadzany po ostatnich zajęciach merytorycznych; 
      4. uiszczą opłatę za studia określoną w warunkach rekrutacji. 

      Wynik końcowy ze studiów będzie ustalany w oparciu o średnią arytmetyczną ocen uzyskanych z poszczególnych przedmiotów przewidzianych programem studiów i zgodnie z poniższymi przedziałami: 

      • ocena bardzo dobra – średnia arytmetyczna w przedziale (>4,75); 
      • ocena dobra plus – średnia arytmetyczna w przedziale (>4,25 ≤ 4,75); 
      • ocena dobra – średnia arytmetyczna w przedziale (>3,75 ≤ 4,25); 
      • ocena dostateczna plus – średnia arytmetyczna w przedziale (>3,25 ≤ 3,75); 
      • ocena dostateczna – średnia arytmetyczna w przedziale ( ≥3,0 ≤ 3,25); 
      • ocena niedostateczna – średnia arytmetyczna w przedziale (<3,0). 
      Studia Podyplomowe
      Digital i AI Marketing
      SGGW, Wydział Ekonomiczny
      ul. Nowoursynowska 166, budynek 3, pok. 108
      02-787 Warszawa
      tel.: 664 716 177;
      609 859 486
      e-mail: spmarketing@sggw.edu.pl
      • Kontakt
      • Polityka cookies
      • POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISÓW SGGW
      • RODO
      • Deklaracja dostępności
      • WYDZIAŁ EKONOMICZNY
      • SGGW
      godło

      © 1816–2025 SGGW — ALL RIGHTS RESERVED

      UE UE


      Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), w tym pliki funkcjonalne, analityczne i reklamowe. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników serwisu i wykorzystywanych technologii śledzących dostępne są w „Polityce cookies”. Aby zmienić ustawienia skorzystaj z ustawień swojej przeglądarki, aby wyłączyć pliki cookies kliknij \"Nie wyrażam zgody\".Wyrażam zgodęNie wyrażam zgodyPolityka cookies