Przejdź do treści
  • IRK
  • Sylabus SGGW
  • E-HMS
  • Intranet
  • E-SGGW
  • PROJEKTY
  • Cele zrównoważonego rozwoju
  • HR Excellence in Research
  • The Euroleague for Life Sciences (ELLS)
  • Sojusz UNIgreen
  • Poland. Expo2025.Osaka.Kansai
  • pl
Logo SGGWspmarketing
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
  • Strona główna
  • Kontakt
  • Lokalizacja
  • pl
    Tłumacz języka migowego
    • pl
      • Strona główna
      • Kontakt
      • Lokalizacja

      Studia Podyplomowe

      Digital i AI Marketing
      Studia Podyplomowe „Digital i AI Marketing”
      SGGW Witryn / Home / Program Studiów

      Dowiedz się więcej:
      • Strona główna
      • Program Studiów
      • Warunki rekrutacji
      • Harmonogram zjazdów
      • Akty prawne
      • Świadectwo
      • Kontakt
      • Inne nasze Studia
      Lp.Nazwa przedmiotuLiczba godzin ogółemForma zaliczenia
      1Wprowadzenie do marketingu4Zaliczenie na ocenę
      2Prawne i etyczne aspekty marketingu elektronicznego wspieranego przez AI8Zaliczenie na ocenę
      3Strategie marketingu elektronicznego8Zaliczenie na ocenę
      4AI w Kampaniach reklamowych i ich optymalizacji8Zaliczenie na ocenę
      5Hybrydowe lejki sprzedażowe i automatyzacja ścieżki decyzyjnej klienta8Zaliczenie na ocenę
      6Content marketing w świecie sztucznej inteligencji8Zaliczenie na ocenę
      7Automatyzacja w marketingu elektronicznym8Zaliczenie na ocenę
      8Analityka marketingowa i raportowanie z wykorzystaniem AI4Zaliczenie na ocenę
      9Inteligentne zarządzanie reklamami w Google i SEM16Zaliczenie na ocenę
      10SEO i analiza treści wspierana przez AI8Zaliczenie na ocenę
      11AI w Social media marketingu i analizie treści różnych platform społecznościowych8Zaliczenie na ocenę
      12Personal Branding w mediach społecznościowych8Zaliczenie na ocenę
      13AI w public relations i marketingu kryzysowym8Zaliczenie na ocenę
      14AI w analizie trendów i tworzeniu viralowych treści8Zaliczenie na ocenę
      15AI w storytellingu i generowaniu angażujących treści4Zaliczenie na ocenę
      16Tworzenie grafik za pomocą AI i automatyzacja projektowania8Zaliczenie na ocenę
      17Video marketing i narzędzia AI do edycji treści8Zaliczenie na ocenę
      18Fotografia produktowa i AI w edycji zdjęć4Zaliczenie na ocenę
      19Oświetlenie i scenografia w profesjonalnych materiałach video4Zaliczenie na ocenę
      20Tworzenie treści UGC4Zaliczenie na ocenę
      21Prompt engineering dla Marketera8Zaliczenie na ocenę
      22Asystent AI w marketingu elektronicznym8Zaliczenie na ocenę
       RAZEM160 

      Warunki ukończenia studiów podyplomowych zostały opisane w zakładce  Świadectwo

      Studia Podyplomowe
      Digital i AI Marketing
      SGGW, Wydział Ekonomiczny
      ul. Nowoursynowska 166, budynek 3, pok. 108
      02-787 Warszawa
      tel.: 664 716 177;
      609 859 486
      e-mail: spmarketing@sggw.edu.pl
      • Kontakt
      • Polityka cookies
      • POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISÓW SGGW
      • RODO
      • Deklaracja dostępności
      • WYDZIAŁ EKONOMICZNY
      • SGGW
      godło

      © 1816–2025 SGGW — ALL RIGHTS RESERVED

      UE UE


      Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), w tym pliki funkcjonalne, analityczne i reklamowe. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników serwisu i wykorzystywanych technologii śledzących dostępne są w „Polityce cookies”. Aby zmienić ustawienia skorzystaj z ustawień swojej przeglądarki, aby wyłączyć pliki cookies kliknij \"Nie wyrażam zgody\".Wyrażam zgodęNie wyrażam zgodyPolityka cookies